Esther-Brouwer.reismee.nl

Het leven als au pair ~ 14 ~ Hardlopen, sleepovers & Kingsday

Hallo lieve mensen!

Happy Kingsday! Vandaag is het koningsdag in Nederland en helaas kan ik er niet zijn. Terwijl iedereen lekker aan het feesten is, ben ik bezig met de dagelijkse dingen hier.De afgelopen twee weken zijn, zoals gewoonlijk, weer omgevlogen. Door de week heb ik niet heel veel bijzonder dingen gedaan. Veel wezen hardlopen, afspreken met vriendinnetjes en voor mijn vier lieve kids zorgen. De afgelopen 2 weekenden waren echt ontzettend leuk!

Vorig weekend ging ik een nachtje bij Monique slapen. Zij is verhuisd en woont nu net buiten Londen in een klein dorpje. Haar hostdad werkt vlak bij mij, dus vrijdagmiddag ben ik met hem meegereden naar hun huis. Daar aangekomen werd ik welkom geheten door haar geweldige hostmum en haar super schattige kindje! Ze waren ontzettend lief en ik voelde me meteen helemaal thuis. ’s Avonds hebben we op de bank gezeten en een film gekeken. Halverwege waren we zo moe dat we de film op pauze hebben gezet en zijn gaan slapen. Ja. Ik voel me oud worden, haha. Zaterdag zijn we richting de stad gegaan waar ze vlak bij woont en daar hebben rondgelopen in het winkelcentrum. We wilden daarna gaan lunchen bij de pizzaexpress, maar toen we daar na 20 minuten nog niet waren geholpen, zijn we voor een simpel boordje van de Greggs gegaan! Toen was het helaas alweer tijd om terug te gaan, maar het was zo gezellig!

In het winkelcentrum was ik onwijs leuke schoenen tegen gekomen in de sale. Helaas hadden ze mijn maat niet, maar gelukkig op internet nog wel! Afgelopen week kwamen ze binnen en ohoh, ik ben er zo blij mee! Ze zijn super vrolijk en daar word ik dan weer blij van!

Terwijl jullie in Nederland nu Kingsday vieren, vierden wij het zaterdag al . In een pub in Nederland was een Nederlands koningsfeest en…ZE HADDEN BITTERBALLEN. Dat was iets waar ik de laatste tijd zo veel zin in had! Helemaal gelukkig aten wij van onze heerlijke bitterballen en dronken we van ons hele dure bier! Vol goede moed bestelden we Heineken, maar toen we ontdekten dat we £4.50 (=€6) daarvoor moesten betalen, was het even iets minder grappig. Gelukkig zijn wij ook heel gezellig en leuk zonder al te veel drank en werd het alsnog super gezellig. Ze hadden zakken vol met oranje confetti, gheghe. Dat eindigde dus met zoveel mogelijk confetti op elkaar zien te krijgen. En vooral in elkaars (dure) biertje. Uiteindelijk gooide ik het vooral in mijn eigen biertje, maar dat mocht de pret niet drukken. Ik en nog twee andere vriendinnetjes moesten ’s avonds oppassen, dus wij gingen, helaas, alweer op tijd richting huis.

Vanmorgen ben ik heel fanatiek weer wezen hardlopen, want het is nog maar 6 weken en dan is de colour run al! Ohoh…dat gaat opeens wel heel snel. Ik zit nu weer in een lekker ritme, dus ik heb er helemaal vertrouwen in, maar nog steeds vind ik het best spannend! Het park waar ik in hardloop was vanmorgen zo ontzettend mooi!

De aankomende 2 weken worden ontzettend hectisch en leuk! Want een van mijn beste vriendinnetjes komt langs en daarna komen mijn ouders! Zo ontzettend veel zin in! Helaas begint het langzaam aan ook steeds meer door te dringen dat ik over 3 maanden alweer thuis ben...Aankomende vrijdag moet ik al gaan beginnen met het opzeggen van mijn sportschoolabonnement. En langzaamaan zijn er zo steeds meer dingen die ik moet regelen voor mijn vertrek. Zucht. Maar voor nu nog even heel hard genieten van de tijd die ik hier nog heb!

Liefs, Es

p.s. Kan iemand een oranjetompouce bewaren. Die mis ik ook!

Reacties

Reacties

Minke

Hey Esther, leuk verhaal weer ! We bewaren maar geen oranje tompouce want gevaar dat deze groen wordt .... Geniet nog maar van de Londense maanden. Incl. bezoek! Liefs Minke en de rest.

essiiee

Die schoenen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active