Esther-Brouwer.reismee.nl

Het leven als au pair ~ 13 ~ 6 maanden!

Hallo lieve mensen!

Ik zat zojuist heel rustig uit mijn raam te staren, totdat ik me opeens realiseerde dat ik hier vandaag een half jaar ben! Ongelofelijk. De tijd is zo gigantisch snel gegaan! Hoe bizar! Aaaahh, ik ben helemaal in shock, haha. Het voelt zo veel korter dan 6 maanden op de een of andere manier. 6 maanden…dat is gewoon een half jaar…wauwie…

Na die 6 maanden begint het nu dan eindelijk door te dringen dat dit mijn leven is. Dat ik gewoon hier in Londen woon! Het nadeel is wel dat ik over 3 maanden alweer wegga, haha. De reden dat ik ook weer zolang gewacht heb met een nieuwe post plaatsen, is dat het allemaal zo normaal voelt. Ik heb er eigenlijk geen moment aan gedacht om iets te schrijven, want dit is gewoon mijn dagelijkse leven. En ja, het is iets anders dan dat de meeste van jullie op dit moment, maar voor mij voelt dit heel normaal. En ik besef ook wel dat het stiekem wel heel bizar en tof is dat ik in Londen woon en alles! Anyway, de afgelopen weken heb ik weer een heleboel leuke dingen gedaan!

Ik heb heel veel leuke dingetjes gedaan samen met Juliette, Julian, Danielle en Monique! Het is zo leuk met z’n allen! We zijn een paar weken geleden een dagje naar Oxford geweest en dat was echt de allerleukste dag hier tot nu toe! Tijdens de treinreis hebben we heerlijk zitten kletsen en in Oxford vooral heel veel gelachen, geshopt en de toerist uit gehangen. We hebben met z’n allen een geweldige humor en liggen dan ook constant helemaal dubbel van het lachen. De mensen in de trein vonden het iets minder grappig, maar ach, beter dit dan huilende mensen, toch? :)

Daarnaast heb ik nog meer met hun afgesproken. Soms met z’n alleen, maar meestal met maar een deel. Als je met zo veel bent, is het wel lastig om een dag te vinden dat iedereen kan. Gelukkig is het ook met minder meiden super gezellig!

Afgelopen zaterdag kwam mijn allerliefste en leukste vriendinnetje uit Nederland over! Martine kwam voor een dagje naar Londen, en ohoh, wat was dat leuk! Ze kwam om 9 uur aan bij Hyde Park, dus ik zat om 07.30 al in de bus. Daarna hebben we wat geshopt (what else?!) en bijgekletst. Aan het begin van de middag zijn we naar mijn huis vertrokken en hebben we daar vooral veel bij zitten praten, want het was alweer te lang geleden dat we elkaar gesproken hadden. ’s Avonds nog lekker pizza gegeten en toen was het alweer tijd om haar uit te zwaaien.

Voor de rest ging het gewone leven ook gewoon door. Dit betekent veel bustochtjes om de meisjes of te zetten op school, eten koken, wasjes draaien etc. Meeste tijd van de week ben ik hier mee bezig en overdag sport ik wat, kijk ik Netflix of spreek ik af met iemand. Het ging eigenlijk allemaal z’n gangetje wel de afgelopen weken. De laatste week was het super lekker weer en dat was natuurlijk helemaal fijn! Op dit moment is het zelfs 25 graden, hoe lekker! Dit betekent dus ook lekker picknicken in het park en veel buiten zijn!

Ik ga me nog even verder verbazen dat ik hier alweer 6 maanden woon en van het lekkere weer genieten!

Liefs, Esther

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active