Esther-Brouwer.reismee.nl

De laatste paar uurtjes in Nederland

Hallo lieve mensen! Als het goed is, is dit voorlopig mijn laatste blog vanuit Nederland! Morgen vertek ik dan toch echt naar Londen. Ik heb er zooooo mega veel zin in!! Mijn koffers zijn gepakt na enig bloed zweet en tranen, het afscheidsfeestje is geweest en alle mensen zijn gedag gezegd. Afgelopen zaterdag gafik een high tea voor wat familie en vrienden. Dit was ontzettend leuk, gezellig en lekker. Het was wel een raar idee om afscheid te nemen en dan te zeggen: 'Tot over 9 maanden.' Gelukkig is Londen niet het einde van de wereld en kunnen mensen mij komen opzoeken en kan ik redelijk makkelijk nog eens naar huis! Voor nu ga ik lekker slapen en dromen over te volle en zware koffers. Als ik tenminste nog enigszins kan slapen vannacht....we zullen zien! Mijn volgende blog is, als alles goed gaat, vanuit Engeland! Liefs, Es

Reacties

Reacties

Esther

Heeeel veel plezier lieverd! Ik kom je sowieso snel opzoeken :)
Knuffels

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active