Esther-Brouwer.reismee.nl

London, here I comeeeeee!

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Ik heb een gezin gevonden! Ik ben zo ontzettend blij en excited op dit moment, hoewel ik stiekem ook best spannend vindt. Graag vertel ik jullie weer wat er de afgelopen weken is gebeurt en wat er nu gaat gebeuren.

Na mijn vorige blog heb ik mijn EHBO voor kinderen en baby's gehaald (jeej), wat afgesproken met leuke mensen en ben ik nog een weekendje met mijn lieve mama naar Rome geweest (examencadeau). Dit was echt onwijs gezellig en Rome is een ontzettend mooi en leuke stad! Maar ik heb vooral heeeeeeel veeeeeeel gewacht. Mijn dagen bestonden vooral uit Netflix kijken, sporten en thuis rondhangen. Klinkt misschien leuk, maar na 4/5 weken ben je dit onwijs zat. Met mensen afspreken ging vaak lastig, omdat iedereen weer lange dagen aan het werk was of college's had.

Ondertussen had ik wel profielen binnen gekregen van 2 gezinnen, maar dit werd geen match. Dit was best wel frustrerend en zo'n 2 weken geleden begon ik me dan ook af te vragen of dit wel zo'n goed idee was. Ik was maar aan het wachten en er kwam geen evtentuele match voorbij. En toen opeens kreeg ik een profiel binnen van nieuw gezin! Dit was een gezin met 4 kinderen en een voorstad van Londen. Toen ik verder keek werd ik steeds enthousiaster. Het is een gezin met 2 tweelingen van 10 en 12 jaar oud. Ze zijn Nederlands, maar de kinderen wonen al hun hele leven in het buitenland en hebben in verschillende landen geleefd. Na een aantal keer geskypet te hebben, voelde het van allebei de kanten goed en besloten we samen dat ik hun au pair werd! En toen gingen we het over de vertrekdatum hebben...

En die is al ontzettend snel! Volgende week woensdag 15 oktober zal ik richting Londen vliegen! Nog ruim een week Nederland dus. Op dit moment ben ik bezig met het plannen van mijn afscheidshightea voor wat familie en vrienden. Super leuk en gezellig om die allemaal nog even te zien voordat ik echt wegga. Daarnaast probeer ik te bedenken wat ik mee wil nemen en wat ik hier laat. Iets wat tot nu toe nog niet erg wil lukken. Het liefst neem ik alles mee, maar dat gaat lastig..;)

Voor nu ga ik nog even een laatste week genieten van alle mensen in Nederland, mijn koffer inpakken en me verheugen op volgende week woensdag!

Liefs, Es

Reacties

Reacties

Opa van er Meer

Hoi Esther. Leuk te lezen. Als je meer wilt meenemen dan 20 kg vraag je toch of er iemand binnenkort even met de auto oversteekt! kan je een paar honderd kilo meenemen :-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active