Esther-Brouwer.reismee.nl

Workshops, lege kamers en duimen

Lieve mensen!

Oops, slecht dit. Net als dat vroeger het bijhouden van een dagboek na 1 week alweer mislukte, is dat nu ook een beetje zo...Nu is er de afgelopen weken niet heel veel gebeurd tot het de laatste week opeens snel ging! Vorige week woensdag had ik de voorbereidingsworkshop in Venray. Samen met een stuk of 20 andere au-pairs hadden we een ontzettend gezellige middag. We kregen nog wat meer informatie en daarna gingen in groepjes over verschillende onderwerpen, zoals heimwee, communicatie en verantwoordelijkheid praten. Onwijs gezellig, handig & leerzaam! Tijdens die middag al we contact gemaakt met meiden die ook naar Engeland gaan, dus dat gaat helemaal goed komen.

De vrijdag daarna had ik het skype-interview. Tijdens dit interview, dat met een van de meiden van TravelActive is, werden mij wat vragen gesteld over mijn motivatie etc. in het Engels. Na wat opstartproblemen met skype ging dit hartstikke goed! Daarna was het wachten op de officiele toelating en die heb ik gelukkig gehad! Gisteren kreeg ik een mailtje binnen dat ik officieel geaccepteerd ben. Super tof natuurlijk!

Op dit moment ligt mijn dossier dus in Engeland en ligt mijn lot in hun handen ;) Ik hoop dat ik zo snel mogelij iets hoor, want al dat wachten ben ik inmiddels wel zat. Iedereen is nu weer bezig met school, werk en studie, dus het is nu weer erg stil om me heen. Om de tijd maar door te komen en om straks zo snel mogelijk weg te kunnen, heb ik al een begin gemaakt met het opruimen van mijn kamer samen met mams. Verhuisdozen gehaald bij de Ikea en daarna een heleboel spullen daarin gedaan. Het gevolg daarvan is dat ik nu lage kasten, planken en muren heb, maar wel een heerlijk opgeruimde kamer :) Daarnaast heb ik van de week besloten om nog even een EHBO-cursus te doen om zo de tijd te doden, altijd handig!

Voor nu nog zoveel mogelijk afspreken met mensen, EHBO leren, opruimen en kleine dingetjes regelen, maar vooral; wachten, wachten, wachten en nog eens wachten! Hopelijk is dat snel over en kan ik me echt gaan voorbereiden!

LIefs, Es

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active