Esther-Brouwer.reismee.nl

Aanmelding, vertrek en vermoeidheid

Hallo lieve mensen!

Inmiddels zijn we ruim een week verder na mijn laatste berichtje. Vorige week zaterdag heb ik alle docuemnten opgestuurd voordat ik op kamp ging. In totaal in stuk of 11 bestanden! Deze bestanden waren o.a. referenties, een fotoalbum en een Dear Host Family brief. Daarna ben ik een week op kamp geweest en daar kreeg ik een mail dat mijn aanmelding was binnen gekomen en dat ze er mee aan de slag gaan. Wiehoe, best spannend allemaal!

Van veel mensen krijg ik de vraag wanneer ik precies vertrek. Hier kan ik heel kort over zijn; nee, dat weet ik niet. Het enige wat ik weet is dat ze bij Travel Active nu heel hard aan het werk zijn met mijn aanmelding. Binnenkort plannen we een interview (in het Engels!) en een voorbereidingsworkshop. Daarna zal mijn aanmelding naar het bureau in Engeland gestuurd worden. Daar gaan ze mij matchen aan een Host Family. Dit kan binnen een week gebeuren, maar dit kan ook wat langer duren. Het liefst vertrek ik in september/begin oktober, zodat ik daar zoveel mogelijk het begin van het schooljaar meemaak! Dus ik ga heel hard hopen en mijn best ervoor doen om zo snel mogelijk te vertrekken.

Voor nu ga ik even bijslapen van kamp (heel hard nodig) en mijn tassen opruimen (minder nodig)!

Liefs, Es

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active