Esther-Brouwer.reismee.nl

Beslissingen, chaos en thee

Hallo lieve mensen!

Eindelijk na heel lang twijfelen heb ik afgelopen donderdag de knoop doorgehakt! Ik ga naar Engeland als au-pair. Vind ik het eng? Ja ontzettend eng, maar ook heel gaaf! Donderdag waren mams en ik bij een voorlichtingsmiddag van de organisatie weermee ik ga (TravelActive). Hierna was ik zo enthousiast dat ik me 's avonds heb opgegeven!

De volgende dag had ik al meteen een mail met mijn application forms, 15 A4'tjes die ik moet invullen over mijzelf. Daarnaast moet ik een fotoalbum maken, een Dear Host Family brief schrijven en nog veel meer. Whoops, dat had ik dus onderschat ;) Gelukkig heb ik deze week veel tijd om er keihard aan te werken. Hoe het er nu ongeveer uitziet? Chaos. Naast de computer staat mijn laptop en er omheen liggen stapels met papieren over van alles en nog wat. 20 tabbladen staan open op internet, een grote pot thee staat naast me en ik zit er ook nog ergens tussen. Aankomende week ga ik op kamp en daarvoor wil ik alles helemaal afhebben. Dus nog even 5 dagen bikkelen en dan is het hopelijk af!

Via deze weg ga ik proberen om jullie op de hoogte te houden van mijn avonturen in Engeland! Voor nu weer even verder met foto's uitzoeken en thee drinken.

Liefs,

Es

Reacties

Reacties

tante Sary

Succes met alles, Esther!

Henk van der Meer

Wij (oma en ik) kijken uit naar je blogs!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active